Malin

En blogg om mig

24 september 2011

Publicerad 2011-09-24 07:32:16 i allmänt,

Godmorgon!

Är uppe jättetidigt på en lördag, känns sådär bra. Känns bra att veta att jag kommer tjäna massvis med pengar, DET är något som känns helt okej. Så då gör det ingenting om jag måste gå upp tidigt. Kommer vara rätt så trött ikväll, men det gör inget.

Efter jobbet ska jag kika snabbt inne på HM. Har sett lite grejer och jag vill nu se om detta finns i butik. Sen åker jag hem och myser med tjejerna innan David ska spela på bryggan. Ska bli jätteroligt att höra!


Eftersom jag aldrig varit så pigg som jag är nu får ni en väldigt ljus bild. Annars ser jag nog ännu tröttare ut med ringar under ögonen och allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela