Malin

En blogg om mig

23 september 2011

Publicerad 2011-09-23 07:39:31 i allmänt,

Godmorgon!

Idag fick jag mig en liten sovmorgon, en halvtimma längre fick jag sova. Känns underbart! Så nu tar jag en liten parus från att göra mig klar. Får nog fortsätta, iallafall med att försöka äta något.

Skolan idag kommer vara rätt slapp, GeMu, Klassråd, Samhäll, Svenska, Dubbeltimma NuKo. Okej, NuKo'n kommer vara jobbig. Men jag får stå ut. Ska ju träna Step ikväll, så jag längtar enormt efter det! Annars blir det nog soffläge hela kvällen, se på Idol och göra ingenting. Mamma ska iväg på dans, så jag blir ensam.

Nej, ha en fin dag!


Väldigt pigg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela