Malin

En blogg om mig

22 september 2011

Publicerad 2011-09-22 16:17:49 i allmänt,

Hej!

Skolan idag har varit bra. Är så stolt över mig och Sofie som plankade Seize the day på under en timma! Så vi blev båda på superbra humör och kände att vi var oslagbara! Synd att det var i slutet av dagen, annars hade man haft den energin resten av lektionerna.

Nu väntar jag på att friidrottsträningen ska börja. Om en timma ungefär sticker jag till Vik och tränar ungdomarna. Har inte varit på en torsdagsträning på två veckor, var där förra onsdagen istället. Men ja, undrar när vi börjar inne. Vill inte träna egentligen, vill ha min fritid. Om jag ska träna vill jag ha den fyra till halv sex, för då passar min egna träning in bättre. Eller, det beror ju på vilken dag det är. Hoppas det är jättesent på torsdagar, jag minns inte exakta tiden.

Nu ska jag inte göra något alls. Kanske ska spela lite piano nu när jag är på så gott humör! TJOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela