Malin

En blogg om mig

21 september 2011

Publicerad 2011-09-21 08:59:17 i allmänt,

Godmorgon!

Idag vaknade jag upp helt utvilad, eftersom jag fick sovmorgon och kunde sova en och en halv timma längre än normalt. Så jag är jättenöjd och pigg! Sitter just nu och äter nudlar, kände att det kunde bli en god frulle! Samtidigt lyssnar jag på Gavin DeGraws nya album, och jag måste säga det, jag ÄLSKAR det! Så himla fint, som vanligt. Ska lyssna på det hela dagen, förälska mig i alla låtar och sådär. Som jag brukar göra.

Ska spela lite piano innan jag sticker till skolan sen också, måste visa att jag övat, haha. Nej, men jag övade faktiskt mycket igår, så ska bara snappa upp det lite idag också.

Skolan kommer vara rätt lugn, piano, håltimma, gemensam sång och sen dubbeltimma matte. Sen ska jag hem och fixa lite innan det blir JAAAAM ikväll! Om en vecka är det release på nya Jamen, nummer 58!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela