Malin

En blogg om mig

19 september 2011

Publicerad 2011-09-19 12:15:01 i allmänt,

Hejhopp!

Hemkommen från skolan och lyssnar på Muse, eller det är dem just nu. Det kanske kommer något annat spännande efterråt.

Har precis ätit lite mat också, eftersom jag missade frukosten imorse. Hur man nu kan göra det när man äter det alla andra dagar i veckan. Jaja, fick i mig mat nu så nu är magen nöjd. Ska beställa balklänningen sen, så ska sätta mig och kolla på färgerna och allt som hör kring det.

Längtar även till träningen sen, en timmas Step och trettio minuters CXWORX, kommer bli fantastiskt. Måste få ut lite energi känner jag. Kommer aldrig somna ikväll annars. Det är något jag märkt, att de dagar jag inte tränar (själv, inte när jag är på friidrotten) så har jag så mycket energi till kvällen att jag inte kan somna. Så träning är bra, då orkar jag sova. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela