Malin

En blogg om mig

18 september 2011

Publicerad 2011-09-18 09:11:16 i allmänt,

Godmorgon!

Idag mår jag väl heller inte så bra. Mådde så illa inatt att jag fick ligga blick stilla. Men det har gått över iallafall.

Träning blir det sen, JAM! AfroCaribbeanStreetParty, eller var det nu heter. Ska bli härligt att dansa igen, har inte gjort det på en och en halv vecka nu, så nu är det äntligen dags! YÄ!

Ni ska få lite knäppa bilder från igår, med knäppa så menar jag knäppa











Om ni undrar varför det bara är Edith och Sofie på bilderna så är det för att jag fick inte plats och Lisa ville inte vara med, Matilda hade redan åkt. Sådeså

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela