Malin

En blogg om mig

16 september 2011

Publicerad 2011-09-16 15:46:36 i allmänt,

Hejhopp!

Idag har jag tagit ett steg närmare studenten och beställt mössa! Den kommer bli så himla snygg och det var så roligt att pröva ut och kunna designa som man själv vill ha den. Blir mer personligt också. Så jag läntar till mars-april då den skulle komma. WIHO! Sen beställde jag ett champangneglas med ingraverat namn och ett plastförkläde. Haha, känns bra. Under tusenlappen hamnade allt på, vilket jag inte hade räknat med! Så då har jag lite mer pengar över till annat, haha.

Nu ska jag äta innan det blir myskväll med mamma. Träningen fick ligga på hyllan idag. Dels för att jag börjar känna av lite efter två dagar (tre blir det ju) med superhård träning, dels för att jag fått sån ofantlig bultande huvudvärk nu på eftermiddagen. Jag som aldrig brukar ha det...



Just det! Tog ju skolkort idag med, dock hann jag inte ta någon egen bild på det. Så jag får helt enkelt vänta tills gruppfotot kommer hem i brevlådan! Trevligt trevligt, gillade våran idé till kortet iallafall. Blev nog bra ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela