Malin

En blogg om mig

14 september 2011

Publicerad 2011-09-14 17:44:08 i allmänt,

Hej, jag är så dålig på att skriva. Vi skyller det på att jag har bättre saker för mig om dagarna!

Idag fyller min låtsasbror år, måste skicka ett sms, NU! Har hunnit med lite lektioner idag med, så som piano, gemensam sång och dubbeltimma matte. Har även hunnit fixa skylt till spexkortet, mycket bra blir det! Haha. Random och galet ologiskt! Men det gillar vi. Sen har jag även hunnit vara på friidrotten och hjälpt till. Gött

Ska iväg sen, halv åtta, för att träna min mage, bål, rygg, balans. You name it! CXWORX är det dags för, hoppas på att det kommer vara redigt gött, för jag behöver bra bålträning. Så hoppas det är något att hänga i julgranen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela