Malin

En blogg om mig

13 september 2011

Publicerad 2011-09-13 16:44:27 i allmänt,

Hej!

Igår blev det inte mycket till blogg. Det berodde på att jag hade sällis av Sofie hela kvällen! Himla mysigt. Vi drack te och åt chokladbollar, mumma!

Idag har skolan gått väldigt fort. Har haft matte, köt, projektarbetesgrejs, ensemble och gemu. Roliga lektioner som gick fort, det är det viktigaste. sen rensade jag och Matilda vårt skåp på AKM, det behövdes. Gamla flingor och oboypaket... Haha, blev en hel del slängt iallafall, skönt!

Sen har jag varit och hämtat skorna som jag och Jonna beställde. Ett par passade perfekt! Så snygga. De andra tog jag en storlek större för det var många som skrev att de var små i storleken. Men de blev alldeles för stora på mig, så jag ska byta till en storlek mindre. Men galet snygga, båda två. Väldigt höga, så vet inte när jag ska kunna gå i dem, hahaha.

Nu ska jag äta, sen blir det träning!


Snyggisarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela