Malin

En blogg om mig

10 september 2011

Publicerad 2011-09-10 09:38:08 i allmänt,

Hellu!

Håller på att göra mig klar inför dagen då jag ska gå runt i 80-tals kläder och ta studenten. Inte varje dag man tar studenten och jag kommer få göra det två gånger, är jag inte fett cool? Hoppas iallafall att de godkänner min klänning och något av mina smycken (som mormor hade) för då vet jag iallafall att jag kommer trivas i kläderna! Har insett att man inte ska sova på rygg med fuktigt hår, då får man ingen fin frisyr. så nu gäller det att försöka platta ner det så att det iallafall blir användbart.

Nu ska nog jag fixa mig mer. Vi hörs sen!


Ni ser ju själva vågen som är där, inte okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela