Malin

En blogg om mig

Tyska, svenska, engelska

Publicerad 2011-10-23 20:55:26 i allmänt,

Har sjungit och har däckat i soffan ett tag. Var ute på Ingesund från kvart i tolv, tills fem över sju. Verkligen en heldag med massa musik. Detta har resulterat i huvudvärk som inte vill gå bort. Förhoppningsvis är den borta inför imorgon då det börjar en hektisk med väääääääldigt rolig vecka med världens bästa klass. Vi ska nämligen genomföra vår estetshow! Imorgon bär vi grejer, riggar och soundcheckar lite. På tisdag antar jag att vi genrepar hela dagen. På torsdag och fredag har vi tre shower per dag! Ska bli så galet kul!

Ska försöka ta så mycket bilder som jag hinner. Annars lär man få följa utvecklingen på Facebook, haha.

Nu ska jag slappa ännu mer innan jag ska sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela