Malin

En blogg om mig

städning - check!

Publicerad 2011-10-31 13:09:31 i allmänt,

Effektiv tjej! Det tog två timmar att städa igenom hela mitt rum, ska nu inte påstå att mitt rum är så stort, men tusan vad grejer jag har! Har dammsugit (två gånger eftersom jag dammade efter jag dammsög = lika lortigt på golvet som det var innan), dammat och skurat. Jag bytte även sängkläder och flyttade om mina nagellack som nu står i badrumsskåpet.

Känner mig så himla nöjd och det var inte jättehemskt att städa. Jag får ta en storstädning såhär en gång i månaden, så blir det ju rent lite iallafall! Ska försöka hålla rummet fint nu, så jag slipper städa igen! Hahaha.

Före:




Efter:

Nagellacken i badrumsskåpet





Får se hur länge detta håller! Gissar på några dagar, när all ren tvätt kommer, då lär det bli kaos igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela