Malin

En blogg om mig

säsongsstart av Grey's Anatomy!

Publicerad 2011-10-05 21:59:23 i allmänt,

Åh vad jag älskar det programmet! Höll på att börja grina idag, varför? Jo, för jag insåg att Meredith och Derek inte är tillsammans, att Yang och Hunt inte är tillsammans, att Meredith förlorade jobbet. Hemskt. Jag ska önska mig säsongerna i julklapp, spelar ingen roll vilken ordning jag får dem i, jag ska ändå ha alla tillslut. Älskar det programmet, har gjort det ända sen det började. Fantastiskt!

Sen har jag ju dansat också! Det gick jättebra och jag känner att jag redan börjat lära mig stegen så jag kan ta ut mig mer och lyssna mer på musiken och digga alla låtar! Det är så himla skönt. Längtar redan till söndagen då det är igen! Helst av allt skulle jag vilja ha skivan med musiken hemma så att jag kan köra här också. Får aldrig nog!

Nu ska jag nog få i mig mer mat så inte magen skriker sen när jag ska sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela