Malin

En blogg om mig

helslut

Publicerad 2011-10-24 15:59:10 i allmänt,

Ojoj vad vi har jobbat och fixat idag! Från åtta tills tjugo över tre har vi riggat, repat, fixat och trixat. Det är snyggt innte på RITZ nu vill jag bara säga. Vi har fått fram fikabord och har gjort fikaschema och allt möjligt. Det känns hur bra som helst! Och alla låtar satt bra och imorgon ska vi köra med manus! WIHO!

Nu ska jag äta, måste ladda upp inför Step och CX. Smart tjej som ska träna efter en himla lång dag. Men det kommer gå, får ta den enkla vikten så att inte armarna och benen kommer dö. Haha.

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2011-10-24 16:21:07

vi dör tillsammans du och jag idag Mallan! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela