Malin

En blogg om mig

godis, step, cx och tv

Publicerad 2011-10-03 20:34:07 i allmänt,

Har kommit hem efter två sköna träningspass! Först körde jag BodyStep och sen en halvtimmas CXWORX. Det var riktigt skönt idag faktiskt. Körde på så himla mycket!

Nu hamnade jag i soffan, med godispåsen. Ska nog gå och göra mig något annat att äta istället! Ser på det nya programmet "pengarna på bordet", har inte hunnit se mer än fem-tio minuter, så ska inte uttala mig om det än. Det kanske kommer något om det senare.

Jag ska inte plugga så mycket mer idag iallafall. Har spelat piano i typ en timma och sen övade jag sång och tittade på låtar till projektarbetet. Så idag har jag pluggat typ fyra timmar sammanlagt! Känner mig så himla pågång. Imorgon ska jag öva mer piano, öva mer sång, öva till ScMu'n och lite mer därtill! Just nu ska jag mysa mer i soffan!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela