Malin

En blogg om mig

CXWORX

Publicerad 2011-10-24 20:42:11 i allmänt,

HERRE-MIN-GUD!

Det var ett nytt CX-pass idag, och himmel och pannkaka vad det var jobbigt, speciellt för axlar och lår! Har inte varit såhär slut i en muskel på väldigt länge. Men det var så skönt, inte en enda gång tänkte jag på ScMu, skolan, kompisar eller något sånt, jag bara köttade. Var helt inne i min egna värld tillsammans med Line som instruktör. Innan hade jag köttat på Stepen med Line och Sara! Mina knän ville faktiskt vara på min sida idag. Men min kära syster har ett knäskydd hemma som jag ska få långa, underbart!

Nu ska jag vila och sova, dricka lite te kanske. Imorgon kör vi genrep och manusrep och allt igen. Helt fantastiskt.

(Det finns ett fint album på Facebook som heter "välgörenhetsmys på RITZ" som jag tycker att ni ska titta in i!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela