Malin

En blogg om mig

Child's Anthem, Shrek, Seize the Day

Publicerad 2011-10-06 18:07:46 i allmänt,

Har kommit hem efter en redigt lång dag! Först var det ju skolan och sen repade vi. Men mellan där var jag, Eva och Thea på Konsum och köpte mat, när vi kom ut därifrån (vi kanske var där i tio minuter) så hällregnar det! Så vi tog tjuren vid hornen och sprang till AKM, fick springa runt då ingen hade nycket till Pentry-ingången. Haha, blöta blev vi, men roligt var det!

Repet gick hur bra som helst! Känner faktiskt att jag längtar till showen nu. Men det ändras väl när alla börjar stressa som faseeeen. Men jaa, det kommer nog bli hur bra som helst. vi fick manus idag också, ska kika på det under helgen, för på måndag ska vi köra allt rakt igenom!

Ska snart åka iväg för att dansa lite ZUMBA! Det har jag inte gjort på evigheter, och jag tänker stå längst bak så ingen ser mig, hahahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela