Malin

En blogg om mig

Balklänningen!

Publicerad 2011-10-26 17:22:28 i allmänt,

ÅÅÅÅÅH! Idag har jag fått hem min balklänning! Självklart är den för stor/för liten här och där, men det ska vi fixa till våren. Mamma sa även att jag kanske har ändrats i kroppen tills dess och då kanske den sitter som ett smäck, det vet man aldrig. Men färgen var superfin, väldigt aprikos men hur snygg som helst!


Nu ser den bara glansig ut för att underkjolen är glansig och att den bilden med blixt gjorde klänningen mest rättvisa!


Rosorna i närbild. Supersnygga är dem och går längs över hela axeln och hela vägen under bysten.

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2011-10-26 18:49:32

skitsnygg verkligen! du kommer vara vackrast i hela kortegen!!

Postat av: Ida

Publicerad 2011-10-26 19:18:48

SNYGGGGGGG!!! VART HAR DU KÖPT?? FUNDERAR PÅ EN LIKADAN FAST TYP RÖÖÖD! :DDDD gillar caps :D

Postat av: KARIN

Publicerad 2011-10-27 16:37:45

fin! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela