Malin

En blogg om mig

baby mellow my mind

Publicerad 2011-10-05 15:03:50 i allmänt,

Hemma efter skolan! Ser på gamla avsnitt av "Så mycket bättre", just nu är set Petters tur och September kör låten Mikrofonkåt. Älskar det programmet, så bra varianter av låtar och så bra artister!

Väntar på att mamma ska komma hem också så att vi kan äta. Längtar tills ikväll då det är Jam igen! WIIIIIE! Nu kom hon faktiskt in genom dörren, timing eller vad?

Måste plugga sen, Robert sa faktiskt att han var stolt på pianolektionen förut, det gör mig bara mer peppad till att spela! Så det ska jag göra sen.

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2011-10-05 18:44:26

när jag kollade lite snabbt på bilden så trodde jag att du hade våfflat håret! haha, men sen så fattade jag att det var ljuset genom persiennen som gjorde att bara såg så ut :) ses på HK snart :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela