Malin

En blogg om mig

årjäng, charlottenberg, arvika

Publicerad 2011-10-29 20:51:40 i allmänt,

Ojoj, det har varit full rulle på mig idag! först var vi hos världens finaste systerdotter, Felicia. Fick hålla om henne och gosa med henne. Jag och mamma har redan bestämt att vi ska åka dit på onsdag igen! Så himla fin var hon, och relativt tyst, såklart skrek hon ibland, men inte alls högt!

Sen åkte jag och Jonna till Charlottenberg, ENBART för att ha något att göra. Jag kom hem med ett par vinterskor (har faktiskt letat efter ett par ganska länge eftersom jag aldrig ägt vinterskor, typ), en väska och en tröja. Skräll med väskan där, men den kostade bara 50kr, så jag tyckte att jag kunde kosta på mig den!

Sen har vi varit hemma, ser på "Så mycket bättre" nu. Eller, jag sitter ju här, orkar inte kolla. Det blir inte detsamma som säsongen ifjol, den är oslagbar!


Ska nog göra mig en kopp te nu!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2011-10-30 11:58:29

Svar: WAAHT! Va billllligt ;D

Hur gjorde du när du betalade dååå ? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela