Malin

En blogg om mig

ajajajajajajajajajajjjjjj

Publicerad 2011-10-11 19:57:03 i allmänt,

Kommer inte kunna gå imorgon. Träningsvärken kommer vara ett stort faktum. Får nog sätta mig framför Top Model och stretcha! Himmel vad det värker i min rumpa och lår! Skakar också för att jag körde så himla hårt på träningen. Men BodyAttack är verkligen bland det roligaste som finns. Orkar knappt sitta på köksstolen för att det gör ont i mina rumpmuskler! Hahahaha, och då är den värken från CX-en igår. Måste ha gjort något annorlunda (kanske gjorde rörelserna rätt?) för såhär ont har jag aldrig haft. Jaja, jag får stå ut och stretcha som fasen!

Nästa: soffan + Top Model + mat + svenskaboken + Desperate Houswives = en skön kväll ändå fram tills jag ska sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela