Malin

En blogg om mig

9 oktober 2011

Publicerad 2011-10-09 10:46:39 i allmänt,

Hej!

Har varit hos pappa sen efter jobbet igår! Har varken sett honom eller kattan på jättelänge, så det var roligt att vara där! Fick även se tavlan som vi gjorde till honom i födelsedagspresent, den var hur fin som helst! Sen jagade jag bort kossor också. Haha. De hade rymt igenom staketet och var i vår trädgråd, så fick veva lite i armarna och skrika lite på dem. Haha, staketet var jättetrasigt sa pappa när han gick ut och kollade. Han fick iallafall ringa till ägaren, får hoppas att det blir fixat direkt.

Så nu väntar jag och mamma på Tes och Alen! De ska komma hit, spela lite plump. Tes ska hjälpa mig att kolla på resor också. För imorgon ska vi boka! IIIIH, läskigt kommer det vara när man väl har betalat och vet att man kommer åka iväg! Men även väldigt kul!

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2011-10-09 18:35:43

va? boka resa? var, när och vilka? :) kul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela