Malin

En blogg om mig

31 oktober 2011

Publicerad 2011-10-31 09:37:10 i allmänt,

Godmorgon!

Idag skiner solen och jag är så glad! Oftast är jag alltid glad, men när solen är framme bli man ännu gladare.

Idag ska jag storstäda mitt rum, damma, dammsuga, skura. You name it! Det enda jag inte ska göra är att putsa fönstrena. Så jag ska börja med en redig frukost nu och sen ska jag sätta igång. Funderar på att ta en före och efter-bild, för det finns ingen som kan föreställa sig hur det faktiskt ser ut där inne. Det värsta är att det är så, hela tiden.

Så, nu kör vi!


BTW så är min klass med i tidningen idag, är så stolt att vi fått in över 22000 till Läkare utan gränser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela