Malin

En blogg om mig

3 oktober 2011

Publicerad 2011-10-03 15:51:19 i allmänt,

Hej!

Slutade 11 idag, men sen har jag varit kvar på skolan för att göra massa läxor! Däribland ensemble, GeMu och projektarbete. Sen har jag och Thea suttit i två och en halv timma med matten! Vi gjorde varenda uppgift och det gick hur bra som helst! Känns bra inför provet på onsdag.

Så nu är jag hemma, ska sätta mig med pianoläxorna. Måste öva som bara den, både idag och imorgon. Hinner nog lite på onsdag morgon också. Detta ska jag hinna med innan träningen halv sju! Kommer inte hem förrän efter åtta sen, så vill helst ha gjort allting innan dess. Ska även hitta fler låtar till mitt projekt, för nu har jag gjort veckoplanering, så jag vet när alla deadlines ska vara! Längtar!

Det ska hinnas bli lite mat också, gottigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela