Malin

En blogg om mig

26 oktober 2011

Publicerad 2011-10-26 06:43:55 i allmänt,

Godmorgon!

Inatt har mitt hår bestämt för att jag ska ha benan åt andra hållet, detta lär bli spännande. Plus att jag somnade med blött hår = "tofsmärke" fast högt upp. Det ser hemskt ut, ska se om plattången kan rädda det lite iallafall.

Igårkväll fick vi veta att lilla Felicia var 50cm lång och vägde 3375gram! Ganska så liten tjej med andra ord. På lördag ska vi troligtvis åka dit och träffa henne! JAG LÄNGTAR IHJÄL MIG! Hoppas att vi kanske får en bild på henne idag :)

Nu ska jag äta, rädda mitt hår och klä på mig. Idag ska vi även lyssna på Kenny Bräck, spännande!


Fint hår idag? Nä, det står åt alla håll

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela