Malin

En blogg om mig

25 oktober 2011

Publicerad 2011-10-25 07:28:24 i allmänt,

Godmorgon!

Jag har syndat två dagar i rad (jag tror iallafall att det är två dagar i rad). Både igår och i förrgår så har jag beställt grejer från HM, ehe! Men igår köpte jag "bara" två cardigans, de kostade "bara" 50kr styck, så det var billigt! Och cardigans får man aldrig för många. Så jag är ändå nöjd med mina köp. Allt skulle komma nu i veckan iallafall, får hoppas att det stämmer också!

Idag ska vi fortsätta på RITZ, jag tycker verkligen att det är hur kul som helst! Längtar tills på torsdag då vi drar igång med de första föreställningarna!

Nu ska jag göra mig klar, annars hinner jag inte. Haha!


Ni ser själva, jättepigg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela