Malin

En blogg om mig

22 oktober 2011

Publicerad 2011-10-22 08:16:07 i allmänt,

Godmorgon!

Uppe tidigt för att göra ett jobbpass. Idag kommer det nog vara väldigt mycket folk, eftersom köpcentret fyller fem år! Men då kanske dagen kommer gå fort iallafall, om man har något att göra hela tiden. Hoppas såklart, som alltid, att det är roligt folk som jobbar. Sen hoppas jag även att mitt knä kommer hålla, det har krånglat en del nu de senaste veckorna. Men jag får köra på, det är bara åtta timmar! Tur att jag får sällskap hem av både Matilda och Sofie!

Nu ska jag göra mig frukost och sen fixa resten innan jag åker runt nio. Ha det gött!


Piggaste tjejen någonsin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela