Malin

En blogg om mig

20 oktober 2011

Publicerad 2011-10-20 20:43:36 i allmänt,

Hallå!

Idag har jag haft så fruktansvärt ont i magen att jag inte kunnat vara upprätt. Men jag har kämpat för att klara mig igenom dagen med alla dessa rep. När jag kom hem la jag riskudden på magen direkt och det blev bättre. Dock när jag nu tagit bort den (efter två omgångar) värker det fortfarande. Får kanske värma den en sista gång innan jag ska sova.

Annars har jag inte gjort så mycket, mest legat i soffan med riskudden! Väntar på att klockan ska bli nio, Criminal Minds! Mitt och mammas favoritprogram, typ. Jag har så många favoriter, och detta är ett av dem!

Imorgon blir det skola och sen Step med Tildutt! Tes och Alen kommer hit också, kan vara sista gången jag ser Therese med bebismagen! Ska bli så kul när krabbaten kommer ut och man får träffa honom/henne! LÄNGTAR!



JUST DET! Jonna kom hem idag också! Hon har bara varit borta i två dagar och det känns som att hon inte varit borta alls! Skönt och roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela