Malin

En blogg om mig

19 oktober 2011

Publicerad 2011-10-19 08:21:47 i allmänt,

Godmorgon!

Igår var en fullproppad dag! Började med ett smockfullt schema i skolan och efter det repade vi. Sen jobbade jag ett tag med mitt projektarbete och sen gick jag och tränade. Dock klarade inte mitt knä av allt slit i passet, så fick gå ut och traska hem. sen var det både Top Model och Desperate Houswives på tv'n, så där hamnade jag. I pauserna gick jag och övade på pianoläxan.

Nu ska jag nog äta frukost och göra mig klar, har inte satt i linserna eller något, så sitter rätt så nära datorn för att se något. Måste luta mig framåt för att se när jag ska sudda. Jaja, det är väl smällar man får ta när tidningen och datorn går i första hand.

Ikväll blir det Jam för hela slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela