Malin

En blogg om mig

17 oktober 2011

Publicerad 2011-10-17 12:33:43 i allmänt,

Hej!

Är hemma efter skola, träning och en runda på stan! Repade ScMu i två timmar och de flesta låtar gick väl bra. Var inte med på alla, så vet inte riktigt. Men annars kämpade vi på och har nu skrivit in till tidningen och fixat så att alla kan se på skolan och fixat med bussar. Känns bra, det jobbigaste är att det är nästa vecka och allt sitter inte... Haha, men det blir som det blir! Vi tog oss nog lite vatten över huvudet känns det som.

Matilda och jag gymmade lite sen, sprang mest och sådär. Skönt! Sen gick jag och skulle kolla om det fanns några billiga joggingskor, men alla kostade över tusenlappen, får vänta och se när det blir rea kanske. Hamnade på Bokia sen och fick med mig fyra böcker hem. Ajaja, jag som redan har ton med böcker att läsa, behöver inte fyra till! Men nu har jag nog att göra fram till jullovet, hahaha!


1. Renate Dorrestein "Memory" 2. Markus Lutteman "El Choco"


3. Lauren Weisberger "Djävulen bär Prada" 4. Sofi Fahrman "Elsas Mode"

Med tanke på att jag började med en ny bok igår, så kommer dessa böcker få vänta lite. Men självklart kommer det komma någon form av utvärdering av böckerna när de är utlästa. Nu ska jag få i mig lite mat och hoppas att posten hinner komma innan vi ska åka. Matilda skrev att hon hade fått skolkatalogen!

Senare blir det Plump hos Tes och Alen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela