Malin

En blogg om mig

15 oktober 2011

Publicerad 2011-10-15 08:30:10 i allmänt,

Hej!

Igår hann inte jag med bloggen alls. Det gick i ett! Var först på skolan, sen gick jag och Jonna och tog kort (fick massa fina bilder på både mig och henne!) och sen var vi på bio. Det var nära att både jag och Jonna började störtböla åt filmen, men vi fick kämpa för att hålla tårarna tillbaka! Men filmen var bra, är dock glad att jag läst boken, tror inte jag hade fattat så mycket annars.

Idag har jag varit duktigt och tackat ja till ett jobbpass! 11-17 ska jag fixa med godis och sånt. Har iallafall Matilda som sällskap på bussen dit och tåget hem! Gööööött. Tjäna lite extra pengar, hade ändå inga planer för dagen, som inte gick att omboka. Så då passar det bra att få in lite extra pengar!


Tänker tidsinställa ett inlägg med massa bilder från igår. Här är en snygg iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela