Malin

En blogg om mig

12 oktober 2011

Publicerad 2011-10-12 16:34:28 i allmänt,

Hej!

Har suttit och läst i min svenskabok nu när jag kommit hem från skolan. Känner att jag har lite panik över det, då den ska vara utläst tills på fredag, då ska jag prata om den och läsa upp stycke och sånt. Jaja, jag får läsa som bara den sen, när jag har gjort klart ensembleläxan! Annars kommer den glömmas bort. Haha.

Ikväll ska jag iallafall iväg och dansa lite, ska bli jättekul! Sofie ska med också, första gången för henne på detta passet, roligt! Efter det ska jag snabba mig hem för att se Grey's Anatomy! Love it!

Men nu ska jag äta någonting, har inte bestämt mig riktigt än för vad. Är inte så sugen på makaroner och bacon som mamma hade gjort, får se om jag äter det eller något annat. Problem, problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela