Malin

En blogg om mig

11 oktober 2011

Publicerad 2011-10-11 06:49:55 i allmänt,

Godmorgon!

Har sovit jättebra inatt, men vaknade upp med en träningsvärk. Haha, jag som aldrig brukar få det. Fast det gör inte så ont, känns bara lite i rumpan efter CX-en igår. Det är sånt man får leva med.

Idag på skolan har vi matte, håltimma, kör, lunch, metodikkurs och ensemble. Sen slutar jag, så är hemma runt halv två! Skönt. Då ska jag läsa svenskaboken som ska vara utläst till på fredag, ehe... Kommer gå bra det.

Men nu ska jag smälla i mig resten av frukosten. Vi hörs!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2011-10-11 13:04:13

EAAAH :) vi ska nog bo på Park Alanya och åka den 16 MAJ :D:D:D vi kommer i alla fall kunnna PARTAAAAAAA TSM :D:D:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela