Malin

En blogg om mig

10 oktober 2011

Publicerad 2011-10-10 12:11:32 i allmänt,

Hejsan!

Har kommit hem efter skola + gym med Matilda. Idag har vi repat på låtarna, det gick väl bra. Jag hörde inte så mycket eftersom jag försökte sätta stämmor till en låt. Jag och Matilda fick något ryck så vi gick och gymmade efter skolan. Var där i en timma och körde olika maskiner och sprang på löpband. Det var rätt gött, och nu vet jag lite mer vad man kan göra där i gymmet, så jag kan vara där själv ibland också. Ska ju träna Step ikväll, så jag måste stretcha lite nu känner jag! Haha, kommer vara rätt så stel sen annars.

Men nu ska jag äta innan jag går till AKM för att skriva ut lite texter och ackord till låtarna som jag har bestämt till min konsert, alla är inte bestämda än, men då kan jag iallafall kika på tonart till de låtar jag har. Sen ska vi boka studentresa!

Men först, äta mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela