Malin

En blogg om mig

1 oktober 2011

Publicerad 2011-10-01 09:18:31 i allmänt,

Hej!

Mârtenslördag, och jag ska inte ner på stan! Något jag verklige inte ångrar! Gudars vad ofantligt tråkigt det är att gå runt på stan, knö med folk, se samma saker var tionde stånd. Nä, tacka vet jag att vara hemma istället! Finns inget jag vill titta på ändå, så det är bättre att spara sig alla andningssvårigheter till någon annan gång.

Ska iallafall till mormor och morfar och äta den obligatoriska mârtensmaten! För mig, som inte gillar kålsopppa, så blir det mormors egengjorda köttbullar, potatis och sås. Sen blir det världens efterrätt bestående av glass, hemmagjort chokladsås, marränger, jordgubbar, blåbär, grädde, osv! Hur mycket mat som helst! Underbart gott!

Men innan allt det ska jag ut och springa, dock har mamma slarvat bort min sladd till iPoden så jag kan inte fixa någonting! Dumhuve

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela