Malin

En blogg om mig

kalla mig träningsnarkoman

Publicerad 2011-11-24 15:50:25 i träning,

Oj herre. Vad har jag gett mig in på? Idag ska jag dubbla. Dock är det en och en halv timma mellan passen. Men jag ska ta ut mig på Attacken, så som aldrig förr! Jag, Thea och Hanna har gjort upp att vi ska sjunga med, vi ska skrika, vi ska skratta och ha kul! Jag är så otroligt peppad!

Senare ikväll blir det att prova på SH'BAM! Får se om det är något för mig. Det är ju en enklare variant av mitt älskade Jam, så dansa för fulla muggar blir det. Ska ta ut mig så mycket jag kan där också. Är kanske lite svårt eftersom jag aldrig provat det förr. Men det blir spännande.

Nu ska jag äta en frukt, om vi har någon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela