Malin

En blogg om mig

I wanna be where you are, I feel the same as I did from the start

Publicerad 2011-11-03 16:09:10 i allmänt,

Ska snart börja packa inför träningen, idag har jag ingen som helst lust. Men när jag väl kommer dit och känner smärtan, då vet jag att det är värt det! Ska bli skönt att på måndag gå till mötet och känna att jag kanske kommer få ordning på mitt knä också. Får hoppas att det hjälper med övningar eller knäskydd. Det borde det göra, eftersom det gör ont när jag tränar.

Världens största skräll är att vi inte har något party idag, eller. Vi har inte pratat tillräckligt om det, så vi skippar nog det! Hahaha. Men det blir part på lördag istället, Markus har inflyttningsfest! Blir ett bra avslut på en jobbdag. Hahah.

Nu ska jag packa och grejsa.

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2011-11-03 23:23:49

sv: hehe. sorry! men nu vet du ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela