Malin

En blogg om mig

den roliga torsdagseftermiddagen

Publicerad 2011-11-17 15:23:34 i allmänt,








"Det börja bra nästan intressant" kanske? Nej, jag har inte gjort något vettigt alls sen jag kom hem från skolan. Försöker skriva det där förbannade PM'et till muntliga nationella, men det funkar inte. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag har även deltagit i en tävling, nu spörs det om jag vinner. För herrejesus vad jag skulle bli glad då! Undrar när tävlingen avgörs? Sen fick jag ett samtal av min sångfröken som undrade om hon fick använda två av Jonnas bilder från showen i ett reklamblad. Det fick hon, Jonna får en kaffe och bulle för besväret. Haha. Sen har jag inte gjort något mer. Suttit på rumpan framför datorn. Tagit fula bilder (det är dessa ni ser ovan) och tränat på min tung-pose. Det är partytricket nummer ett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela