Malin

En blogg om mig

dancing in the moonlight

Publicerad 2011-11-20 20:16:13 i allmänt,

Vilket himla roligt Jampass det var idag! Vi var sjukt många inne i salen och alla tog ut sig till max! Det var så himla kul och jag vill att det ska vara så varenda pass. Fick sjukt mycket energi, tror aldrig jag har tagit i så mycket som jag gjorde idag.

Nu har jag hamnat framför "Vem kan slå Filip och Fredrik", självklart håller jag på Filip och Fredrik. Har även hållit mitt framförande för mamma. Dock är det för kort, så jag måste lägga till saker. Får hoppas att jag har närmare fem minuter imorgon, när det väl gäller. Ska köra det en gång till för mamma, det får bli i nästa paus.

Nu blir det mer choklad! WOHO!

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2011-11-21 10:08:54

ja, vilket ös det var på passet igår! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela