Malin

En blogg om mig

Dag 24 – Det här får mig att gråta

Publicerad 2011-11-30 18:47:00 i 30 dagar,

Det är så himla mycket som får mig att börja gråta. Av massa olika orsaker. Jag är nog rätt så blödig av mig.

Filmer (så som Titanic, P.S. I Love You, Marley and Me och många fler) är nog bland det värsta. Kan nästan börja gråta om jag bara tänker på scener i en del filmer. Senart igår när vi pratade om Titanic höll jag på att börja gråta. Vi pratade om våra favoritscener och sådär, det blir jobbigt då! Men ibland gråter jag åt filmer när de är fina bara, som Stolthet och Fördom, sista scenen, när hon vandrar ut på ett hjale i dimman och möter Mr. Darcy, DET ÄR SÅ FINT! Då känner jag bara för att gråta.

Musik kan också få mig att gråta. Sorgsen musik som man har jobbiga minnen till. Eller musik som man har glada minnen till, som nästan håller på att försvinna.

Böcker, jag grinat så himla ofta till böcker. Det är nog på likadan nivå som till filmer. Btw, till filmer vill jag lägga till TV-serier (Grey's Anatomy, OC, One Tree Hill) (Gud, jag ser för mycket på tv)

Så det finns en del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela