Malin

En blogg om mig

Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Publicerad 2011-11-28 13:20:00 i 30 dagar,

Musik, friidrott, träning, kompisar, familj, godis, bra tv-program, djur, sol, när håret ligger bra, när man känner sig snygg, när någon ger en komplimang.

Därför ska ni nu också få låtar som gör mig extra glad:
Gavin DeGraw – Not Over You
Robyn – Call Your Girlfriend
Florence + The Machine – Heavy In Your Arms
Klaas & Bodybangers – Freak - Klaas Mix Edit
Run D.M.C. – It's Tricky
LMFAO – Party Rock Anthem
LMFAO – Sexy And I Know It
Veronica Maggio – Satan i gatan

Ni ska även få några av de bästa tv-programmen:
Grey's Anatomy
Desperate Houswives
Scrubs
Top Model (ja, jag vet)
Allt med Filip och Fredrik
CSI (alla varianter som finns)
Criminal Minds

Sådär, ni ska även få bästa posen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela