Malin

En blogg om mig

Dag 20 – Den här månaden

Publicerad 2011-11-19 11:41:00 i 30 dagar,

Oj, november. Vad har jag gjort? Jag tror inte jag har gjort något speciellt faktiskt. Annat än gå i skolan, plugga, äta mat, sova, träna och såna tråkiga vardagliga saker. Just det, nu i veckan var jag med på Skolexpo't för niorna. Det är nog det viktigaste och mest intressanta som jag har gjort. Då spelade vi två låtar i aulan, sen satte vi oss på olika ställen i korridorerna och spelade lite. Jag var även med och pratade om programmet uppe i en sal. Det är så coolt som det blir.

Men månaden är inte slut på långa vägar, det har gått ungefär hälften. Och på tisdag ska jag på bio med mina fina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela