Malin

En blogg om mig

Dag 17 – Mitt favoritminne

Publicerad 2011-11-06 17:42:00 i allmänt,

Oj, jag vet verkligen inte. Men ett som jag minns väldigt väl och som jag tycker är helt underbart måste vara första gången jag såg Mando Diao live. Jag var helt till mig! Det var Arvikafestival, 2008 (om jag inte minns jättefel). Jag var med Ida, Sofie och Matilda. Idag och jag stod och sjöng som galningar, vi kunde vartenda ord i varenda låt. Jag var i extas och visste nästan inte vad jag skulle göra. Det var precis som det ska va på festival, regn, gegga och underbara vänner!


Detta var enda bilden jag hittade från den festivalen. Detta är då våra geggiga förtter, under just Mando-spelningen. Ganska så geggigt var det. Men galet kul och underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela