Malin

En blogg om mig

Dag 13 – Den här veckan

Publicerad 2011-11-02 12:02:04 i 30 dagar,

Oj, kolla här vad jag har glömt. Nu kör vi! Men eftersom inte hela veckan har gått så skriver jag med vad jag planerat att göra resten av dagarna som är kvar.

Måndag: Städa rummet, storstädade om jag får be. Dammtorka, dammsuga, skura, byta sängkläder, YOU NAME IT! Sen slappade jag och tränade på kvällen, Step och CX.
Tisdag: Vaknade, slappade, spelade Sims, fick ett sms av Sofie, hon frågade om vi skulle hitta på något. Så hon kom hem till mig = te och massa prat! Sen åkte vi till HK och körde lite Attack. På kvällen såg jag på Top Model.
Onsdag (idag): Vaknat, spelat Sims (höstlovsnöje!), duschat, ska snart ner på stan och leta överkast till sängen till Felicia. Sen åker vi till Årjäng. När jag kommer hem ska jag dansaaaa!
Torsdag: Pluggdag nummer ett. Ska plugga massa, svenskanationella, nutida konst, samhällskunskap. När jag ändå är igång kan jag lika gärna spela piano, öva sång och göra projektarbete. På kvällen/eftermiddagen blir det Attack och CX.
Fredag: Kommer vara ensam hemma, detta firar vi med plugg. Kanske tränar, jag vet inte när jag ska åka till pappa riktigt. Men hem till honom ska jag, så det kanske blir ett Steppass, det vet jag inte.
Lördag: JOBB 10-18, tjänar massa pengar då det är röd dag = dubbel lön. Kommer kännas hur gött som helst. På kvällen ska jag in till Arvika igen och umgås med finaste vänner.
Söndag: Plugg jag tror. Jam senare på eftermiddagen.

Inte världens roligaste vecka kanske, men det blir mycket dötid när man har lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela