Malin

En blogg om mig

BODYATTACK!

Publicerad 2011-11-01 20:00:07 i träning,

Är hemma efter ett svettigt, men galet kul BodyAttack-pass! Line ropade upp Simon (en annan instruktör) plus vår egna Thea till att vara bakom under de två sista låtarna! Thea ska utbilda sig om två helgen och fick lite försmak på hur det var. Hon var jätteduktig och log hela tiden! Blev superglad av att titta på henne, så man kände inte hur jobbigt det var! Hon kommer bli en sån himla bra instruktör, det känner jag på mig.

Nu ska jag inta soffläget och se på Top Model, efter det blir det Desperate Housviwes! (Det sistnämda som jag aldrig kan stava till)

Ha en fortsatt fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela