Malin

En blogg om mig

9 november 2011

Publicerad 2011-11-09 15:35:38 i allmänt,

Hallåhallå!

Hemkommen efter skolan. Ska alldeles strax dra igång med pluggandet. Tänkte lyssna på låtar igen och kanske göra något vettigt under tiden. Ska även försöka läsa lite på Samhällskunskapen, men det är imorgon som vi får alla svaren till frågorna (eller, det är bara en fråga) så imorgon blir det mer av det plugget. Vet inte hur jag ska fixa proven, men får kämpa på helt enkelt.

Ikväll vet jag att jag ska dansa Jam. Viktigt

Imorgon åker jag till pappa, fira lite fars-dag i förväg. Tes, Alen och Felicia ska nämligen dit, kanske de från Sulvik också! Kulkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela