Malin

En blogg om mig

7 november 2011

Publicerad 2011-11-07 17:16:20 i allmänt,

Hej!

Idag har jag gjort mycket! Har varit i skolan och direkt jag kom hem satte jag mig och pluggade. Det gick dock inte så bra eftersom jag inte förstår så mycket. Men imorgon hinner jag fråga en av lärarna och den andre har jag mailkontakt med! Känner mig ändå väldigt stressad över att ha två prov samma dag. Men jag håller på för fullt, det är så mycket och så ofantligt tråkigt.

Sen har jag precis kommit hem från mötet med min medlemstränare! Fick ett träningsprogram i gymmet som jag ska följa. Vet dock inte när jag ska gå dit, kanske tar det på torsdag om jag kommer ihåg. För både knä och rygg gäller det och jag har även anmält mig till Inner Unit, där lär man känna kärnan och så blir man korrigerad med allt vad hållning heter. Dessutom bokade jag in ett möte med en sjukgymnast. Vill bara kolla så att det inte är något allvarligt i knät eller i ryggen, tror det blir värt det!

Nu ska jag plugga lite till innan jag ska sticka iväg och köra Step och kanskekanskekanske ett CX-pass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela