Malin

En blogg om mig

4 november 2011

Publicerad 2011-11-04 08:35:36 i allmänt,

Godmorgon!

Är uppe tidigt idag, för igår fick jag ett superkul sms! Ida och hennes mamma ska till Charlottenberg idag, då måste jag åka dit! Har inte sett Ida sen Stjärnspelen, i augusti.... Skamligt! Men därför ska jag åka upp dit, tar 10.05 bussen upp och får se när jag åker hem, måste ha lite alternativ eftersom jag inte vet när dem ska åka hem!

Annars idag ska jag hem till pappa, kommer vara där eftersom annars blir jag ensam hemma plus att jag inte tar mig till/från jobbet imorgon. Hoppas verkligen att jag ska jobba imorgon, för Torgny sa att vi rullade på med schemat så som vi har gjort, och då har jag jobbat jämna veckor, lördagar, mellan 10 och 18. Så det hoppas vi på!

Nu måste jag äta frukost, en stadig en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela