Malin

En blogg om mig

28 november 2011

Publicerad 2011-11-28 09:01:37 i allmänt,

Godmorgon!

Idag blev jag väckt av jobbet, 08.26 närmare bestämt. De undrade om jag ville jobba idag, dock går jag i skolan, så det blir lite svårt. Jag som hade planerat att sova till elva. Härligaste sovmorgonen idag, 13.20 börjar jag! Haha. Då har jag dubbeltimmar naturkunskap, sen slutar jag. Då ska jag ladda och vila upp mig inför BodyStep och CXWORX! Har längtat en hel vecka till att få köra nya passet igen!

Nu har jag precis ätit lite frukost, knäckemackor och hallonte, mumma! Ska äta något mer sen innan jag går, men det blir inte än på ett himla bra tag. Nu lyssnar jag även igenom alla låtar till konserten, tänkte jag skulle hitta de små detaljerna som kanske gör en hel låt. Spännande, spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela