Malin

En blogg om mig

25 november 2011

Publicerad 2011-11-25 07:44:43 i allmänt,

Sablar vad svårt och ont det var att kliva ur sängen i morse. Tror att mitt knä vrekligen sa ifrån efter två pass igår. Jag kan ju inget annat än skylla mig själv, men träning är ju det bästa som finns! Bävar inför den dagen då jag måste flytta till studierna. Då ska jag kolla upp om det finns något liknande HK, annars kan jag ju inte flytta! Haha, problem problem.

Idag iallafall åker jag till pappa runt fem! Har inte varit där på ett tag så det ska bli skönt att komma ut på landet lite. Sen får jag åka tillbaka på lördag, för då ska ju jag och mamma vara barnvakter! WIHO. Lille söte Felicia ska passas eftersom Tes och Alen skulle till någon gemensam kompis. Så de skulle komma lite tidigare för en plump, får se om jag hinner.

Nu ska jag göra mig klar för en skoldag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela